tisdag 14 februari 2012

Hjärta

På alla hjärtans dag, vill jag sätta hjärtat i fokus.
Hjärtat är en viktig symbol för kärlek till andra människor, då tänker jag båda på vänner, familj och min kärlek.
Vi skall inte glömma kärlek till sig själv. För att kunna ge kärlek och älska andra behöver du också kunna älska dig själv.

Min bild är en ring från Sandberg med ett hjärta. Ringen har en speciell betydelse för mig. Jag har rensat ut och sålt gamla saker från mitt liv. Idag har jag ett lättare bagage i form av denna ring som motsvarar 3 fulla bilar med saker sålda på Skärholmens loppmarknad.

2 kommentarer:

  1. Fin bild och vacker symbolik.

    Sandbergs design är fin. Jag jobbade faktiskt med honom när han precis hade startat upp sin smyckedesign och tillverkning för över 10 år sedan. <:-) Inspirerande och modig!

    SvaraRadera
  2. Så fin ring och vad bra att sälja massa saker du inte längre behövde och istället köpa denna =)

    SvaraRadera